Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Anki - 11 oktober 2008 20:38

Idag har det fungerat riktigt bra med barnen och djuren.

Tack vare det vackra höstvädret så har jag kunnat varva lek i trädgården med att mata djuren och att kratta.


Vi bor i en björkalle' och det är hur mycket löv som helst att ta reda på varje höst.


Jag hann även med att fota en av mina nyfödda kullar, bilderna blev inte så bra men håll till godo.

Kullen är e: Dias Brazil de Light u: Mosaiques Harmonia

Från vänster nummer 1: Satinsheltiehane black/white

Nummer 2: Sheltiehona de. white satinbärare

Nummer 3: Sheltiehona brindlad  chocolate/golden, satinbärare.

Alla är till salu eftersom jag måste försöka att hålla ner antalet djur nu när jag har så mycket jobb.


Stort tack även till Sara och Jerry som grep in och städade alla mina 28 marsvinsburar igår!


Nu är det dags och gå ut och titta till grisarna och ge Birk sin dos med Ipren sedan ska jag nog försöka göra kväll så att jag orkar med morgondagens tempo.. /Anki




Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards