Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Anki - 5 oktober 2008 21:19

Idag har jag gungat, bytt blöjor, bytt blöjor och bytt blöjor....


Tack vare att jag har en så underbar man som ställer upp så har jag även fått 2 timmar hos mina djur idag. Puss på dej Björn!


Jag har även gett bort min hamstrar till Ingalill Nyberg i Sandviken för att få lite mindre arbete på djurfronten.


Lyckan var fullkomlig när mina gulliga "marsvinskompisar" Sara och Jerry ringde och erbjöd sej hjälpa till med att städa marsvinsburar nästa veckoslut, så nu behöver jag inte slå knut på mej själv den här veckan.

Då behöver inte heller Björn vara själv så mycket med barnen när han kommer hem från jobbet på kvällen utan vi kan hjälpas åt här inne.


Nästa Söndag kommer mina sista rexhonor Toy och Leha att flytta till ett kel/pensionärshem. Så då är min rex-epok över.


Jag har fortfarande många kaninungar och marsvin som söker nya hem.

Av marsvinen säljer jag naturligtvis inte mina topp-10 men jag kan plocka ihop några avelsgrupper av olika raser för den som är intresserad, och som vill göra en god gärning.

Känner fortfarande att jag bör minska ner lite, men inte samma panik som kom över mej förra veckan tack vare alla hjälpsamma vänner.



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards