Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Anki - 7 januari 2010 19:42

Mmmmm... Äntligen dags för kvällsmat.

Spenat och ruccolasallad med räkor och dinkel.  

Av Anki - 7 januari 2010 17:28

Nu är jag  inne på dag fyra.

Jag vägde mig i morse och hade gått ner till 62.1 kg alltså -1.3 kg på tre dagar.  

Det känndes hoppfullt. Men jag känner ju mig själv och vet att jag alltid lättar ordentligt första dagarna och sedan går det lite saktare med viktminskningen.

Magen har öven lugnat ner sig så den har tydligen accepterat den nya menyn.


Idag är jag rastlös och sugen på någonting gott att stoppa i mig.

Jag har fortfarande inte lyckats komma in på hälsovakten. Jag betalade in årsavgiften som är 400:- i måndags men sedan har jag inte hört nåt'. Inget mail eller någonting. Jag brukar ju ha det som stöd eftersom man knappar in allt man äter och ser exakt hur mycket man kan äta varje dag för att nå det resultat som jag har föresatt mig. Toppenbra..När det fungerar.


Jag fundera på att laga mig en kopp med gott the, men jag är ju ingen the-människa. Men frukt och grönaker tillåter jag mig att äta fritt. Så jag får försöka stilla suget med det. Jag har även proteinpulver i skafferiet men är så dålig på hur man blandar proteindrinkar. Kanske att någon av er vet.


Synd att det är så kallt annars skulle jag ta mig en lång, rask promenad och  bränna lite fett och göra av med lite energi.


På förmiddagen idag har jag varit ute med flickorna och åkt pulka.

Isak de tuffingen har varit hela dagen uppe på "berget" i kylan och han planerar att stanna till 21 ikväll eftersom det är kvällsåk.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards