Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Anki - 26 januari 2009 22:34

Å! Härliga vinter.


Jag är så glad att vi har flyttat hit upp efter några år neråt i Sverige, så att man återigen får uppleva riktiga vintrar.

Försökte att ta ett par kort. Det är svårt att återge hur det egentligen ser ut och hur djup snön är runt våra knutar med bara ett par bilder.


Jag tog en promenad när barnen hade gått och lagt sej och det är så mysigt när det knakar under skorna.

Synd bara att inte min skidåkande pappa är här och utnyttjar el-jus spåret.

För bättre skidföreföre än vi har nu har det inte varit sedan vi flyttade upp till Gävleborg för 6 år sedan.


Lite bökigt bara att komma åt och mata kaninerna (bild 1)

Men idag har jag så tur att två av killarna på behandlingshemmet såg mitt dilemma och erbjöd sej att skotta upp en stig så att jag lättare kommer fram.


-Tack för det killar! Björn som är från Närke står helt handfallen när snön öser ner och behöver se hur man hadskas med en snöskyffel.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards