Alla inlägg den 14 november 2009

Av Anki - 14 november 2009 15:18

Hejsan alla och trevlig Lördag på er.

Här kommer en bild på Birk-barnbarnen som föddes förra Lördagen e: Mosaiques Spartaqus (saffrondalmatiner)

u: Mosaique's Bella. (e: Birk u: Rospiggens betty Caws)

Några är ju renrasiga self de. golden men eftersom dom är petavlade så är dom nog lämpligast till kel, eller petutställning/avel.  De fyra enfärgade är till salu. Den dalmistecknade håller jag lite på få se om jag får sälja några av de andra hanarna som jag har på min hemsida så att jag får plats att behålla honom.

Annars försöker jag nog skaffa fodevärd till honom så att jag kan ta en kull efter honom. Med en saffronhona.


  


Nr 1: self de golden hona bra öron kropp och storlek

Nr 2: Goldendalamtiner hane (stand by)

Nr 3: Mycket typad hona störst i kullen tyvärr öronveck de golden.

Nr 4: Sotad buffhane

Nr 5: self de golden hane

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards