Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Anki - 20 juli 2010 21:53

Vi gjorde det verkligen!

  

Efter två dygns resande nådde vi igår morse Paris och Disney land.

Tyvärr så kostar det en förmögenhet att använda internet så jag har inte kunnat hålla er så uppdaterade här på bloggen som jag hade planerat.

Men här kommer en liten hälsning.

Här är det varmt och  hotellet Cirkus Magic Hotel är över förväntan.

Disneyland är magiskt men det var väldigt långa köer till alla attraktioner och väldigt dyrt att fika och äta. Exempel en bagett med pålägg 13 euro= ca 130:-

Men tur nog så låg ju storfamiljens räddare Mac Donalds bara ett stenkast bort.

I dag har vi shoppat på ett väldigt stort och lyxigt köpcentrum "Val´d europa". Och för min del hamnade massor med snygga kläder i påsarna och till riktigt bra priser. Ikväll har vi badat i hotel poolen, bara så härligt

  

Imorgon åker vi in till Paris stads-kärna och besöker även Eifeltornet på kvällen.

Om jag har några euro kvar mot slutet av resan så kanske jag bloggar igen annars kommer jag att berätta mer när vi börjar vara på hemmaplan och mitt eget trådlösa modem fungerar.

Ha det gott /Anki 


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards