Alla inlägg den 27 december 2009

Av Anki - 27 december 2009 21:49

Ikväll packar vi för att resa hemmåt imorgon. Resvädret verkar inte bli det bästa snarare  sämsta tänkbara. Nu bärjar det verkligen klia i djurtarmen så det ska bli skönt att komma hem och krama om de fyrbenta vännerna. Mormor och Morfar är nog också ganska trötta på allt stök. Så dom får väl säga så här:

-Det var roligt när ni kom, men ännu roligare när ni åker. Då har dom chansen att glädja sig två gånger. Och tur nog så har pappa lovat att han ska komma och hjälpa oss med trädgården till våren så det blir inte så länge innan vi träffas igen.


Sätter in en bild på "mina" två bedårande jul-tjejer. Där dom väntar på Tomten.


                       


Igår tillbringade vi en trevlig eftermiddag och kväll hos min storasyster Lena och träffade hennes barn och lilla barnbarn. Så därför bifogar jag även en bild på deras lilla prinsessa Alina.

                                                  
      


                                                  

Sedan tänker jag gnälla lite och säga att jag tycker att ni som skriver kommentarer här på bloggen även borde kunna träda fram med sitt namn eller länk till ert innlägg. Fick en märklig kommentar på julaftonsnatten som jag inte har publicerat eftersom jag inte vet om den som har skrivit hade ett gott uppsåt eller inte. Alltså om du inte vill träda fram med din identitet så behöver du inte kommentera alls.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards