Alla inlägg den 11 december 2008

Av Anki - 11 december 2008 18:01

Inatt har jag legat vaken och tagit ett svårt beslut.

Nämligen att försöka omplacera alla mina långhår.


Det känns omöjligt att sköta pälsarna på ett bra sätt,

med en så här stor familj som vi har blivit på sista tiden.


Nu  känner jag bara stress och ingen glädje, när jag rusar mellan att vara mamma och matte.

Det är stort omöjligt att rulla pälsar med en 1,5 åring som vill klättra på allt och dra i allt.

Och Björn han ställer upp så mycket han bara orkar när han kommer hem från sitt jobb som också är väldigt krävande.


Jag var ju på väg att fatta detta beslut för två månader sedan men tog nya tag, men nu finns det ingen återvändo.

Jag inser att jag inte orkar och hinner med allt som jag vill göra och i det här läget måste jag låta barnen och deras behov gå före.


Så till er som visade intresse tidigare nu har ni en ny chans.

Först till kvarn!

Lista på alla djur finns under Djur Till Salu på min hemsida.


 

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards