Alla inlägg den 6 december 2008

Av Anki - 6 december 2008 22:36

Yehooo!!!

Min telefonräkning var väl värd sitt pris.


Grattis Marcus och Johanna.

Tornedalen äger! 

Av Anki - 6 december 2008 20:44

Idag har jag shoppat loss på julklappar.

Det blir tokdyrt med en så stor familj som vi har med barn, vuxna barn och barnbarn och extrabarn, plus en present-tokig släkt som alltid sätter ribban högt när det gäller julklappar.

Och man vill ju inte stå där med skammen och inte köpa lika fint som vi får till dom, phu!

Trist att det här med julen ska handla så mycket om ekonomi och oro för pengar, men man vill ju att alla ska vara nöjda när tomten går sin väg.


Köpte även en julröd klänning med en svart bolero till mej själv.

Eftersom jag inte har varit så noga med maten på sista tiden så blev det även ett par strumpbyxor med Hold-in effekt som jag kan ha under.


Nu ska jag hålla tummarna för Marcus Fagervall i Stjärnor på is, han har ju stenhård konkurens och åker kanske inte bäst ikväll men han är ju coolast och "hoppet" är det sista som sviker.

Och som den Norrlänning jag är så måste man vara lite patriot.

Så du där ute:  Ring och RÖSTA NU!099-40201


Fortsätter även att visa mina tillsalu-djur. På dagens bild två skinnyhanar som är två veckor och inte alls tokiga.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards