Alla inlägg den 4 november 2007

Av Anki - 4 november 2007 10:55

När vi hade hämtat hem gävleborgs mest kända marsvin och fått titta på honom i lugn och ro så kunde vi snabbta konstatera att han är född här hos oss den 1/11-06.


Tack vare att jag så noga dokumenterar alla mina kullar så kunde jag snabbt identifiera honom.


Jag lämnade in honom och hans bror på en lokal zoobutik när han var en månad gamla.Vem som sedan köpte honom där och kastade ut honom på gångstigen i höstas på ett sånt hänsynslöst sätt kommer vi nog aldrig att få veta.


Och eftersom vi tycker att hans första år har varit tillräckligt dramatiskt så kommer han att bli kvar här resten av sitt liv och bli riktigt bortskämd. 

Nu har han vuxit och blivit en riktig snygging så kanske att han snart få sällskap av någon söt tjej i buren....

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards